4 lipca 2015

♡ Fashion | Black&white

Na włosach możecie zobaczyć moje pierwsze próby z nową lokówką. Musze powiedzieć, że spodobało mi się takie wydanie moich włosów! Zawsze wolałam je wyprostowane, a tu proszę :) W lokach czuję się chyba lepiej i na pewno wyglądają ciekawiej niż wyprostowane włosy. Wiem, że jestem z tym troszkę spóźniona, ale chciałam życzyć wszystkim super wakacji! Mam nadzieję, że Wasze będą mega udane ♡


Jeśli chodzi o stylizacje to byłam tak ubrana na zakończeniu roku szkolnego, z tym, że zamieniłam jeansy na czarne spodnie. To druga stylizacja z tymi butami, teraz ciągle w nich chodzę! Miał być look, w którym koszula odgrywa główną rolę, ale było zimno i ostatecznie zagłuszyłam ją kurtką. W każdym razie myślę, że się tu jeszcze pojawi, bo naprawdę w koszulach czuję się bardzo dobrze :) Co myślicie?


* koszula - zara | kurtka - missselfridge.com | buty - deezee.pl

26 komentarzy:

  1. Jak cudownie!! <3

    U mnie nareszcie magiczna, wymarzona liczba 1000obserwatorów! Niedługo szykuje konkurs, więc śledzcie bloga! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ci w kręconych włosach *o*
    Stylizacja bardzo mi się podoba :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. do twarzy Ci w tej fryzurce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ci w kręconych włosach :) Świetna jest ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz w tych włosach :))

    Pozdrawiam i udanego weekendu ! :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam sobie zamówić te buty! Ostatecznie zrezygnowałam, ale trochę żałuję. Mam rownież bardzo podobną koszulę c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, super loczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pięknie *.* loki dodały Ci jeszcze więcej dziewczęcości i lekkości ;)
    a stylizacja świetna, sama chętnie bym się ubrała w te rzeczy ;)
    pozdrawiam serdecznie :*
    +Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w nowym wpisie? ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. moje włosy są naturalnie raz kręcone, raz proste, falowane i wg. kompletnie nad nimi nie panuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam zaskoczona kiedy zobaczyłam cie w lokach ale bardzo ładnie ci w nich! Śliczne zdjęcia :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasują CI loki i lokówka się sprawdziła :) Świetna stylizacja. Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :) Podoba mi się ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasują Ci loki :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Loki bardzo Ci pasują! ;) Świetny outfit, podoba mi się ta koszula. :D
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. loczki są przepiękne i dziewczęce, podoba mi się :) razem z outfitem wyglądają świetnie :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz w loczkach! Bardzo Ci pasują :) Super outfit! Pozdrawiam.
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja! Ślicznie wyglądasz w tych lokach ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że ślicznie ci w tych lokach :)

    http://pisany-z-pasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne włosy <3 http://www.donatkay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń