30 listopada 2014

♡ Life | Instamix listopad 14'


mój outfit z <tego posta> | hehe z Sebastianem oglądamy ♡ | powiesili pande w sklepie :c | z Anitką na jesiennych zdjęciach na bloga | z Sebastianem ♡ | kolejne wydanie Travelera, więc trzeba przeczytać ♡ | heh moje pół twarzy.. | miejscówka gdzie robiłyśmy zdjęcia ♡

spacery ♡ | a misiek zagląda ♡ | Stick Hero grą miesiąca, wciąga ale polecam :) | moja mała siostrzyczka razem z klasą w gazecie ♡ | książka na listopad, kryminał, bardzo zaskakujące zakończenie! warto przeczytać :) | Anitka hah ♡ | moje | trochę biegu dla zdrowia :)

22 komentarze:

  1. Kryminał mnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sięgnę po tą książkę. Zaciekawiła mnie :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo biegasz ;) ja jakoś nigdy nie mogę się do tego zmusić :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wypróbuję tą grę :D
    Podziwiam Cię, że biegasz, ja zawsze chce i mam zapał, ale jakoś nie wiem..nie mogę :/
    Super mix ^^
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sięgnę po tę książkę :) Widzę,że biegasz także powodzenia,bo ja nigdy nie mogłam się za to zabrać :)
    love-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweterek z pierwszego zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mój misio :c ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kłamie On jest mój ;c Ty masz pieeska :*

      Usuń
  8. świetny post ♥
    zapraszam cieplutko na nowego posta do mnie :)
    KLIK

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zdjęcia. Nie mam pojęcia co, ale mają w sobie "to coś" :) Fotografia z książką szczególnie mi się podoba. Pozdrawiam. wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taki mix obrazków :)
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny mix, widzę książkę, na którą właśnie poluję;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny mix :) Chyba przeczytam tą książkę, okładka wygląda ciekawie ;3
    zapraszam:
    http://normalny-blog-nienormalnej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny mix !
    http://world-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super mix ;) Masz piękną obudowę na telefon. Desigual? ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie mixy!



    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacje również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny mix , bardzo miły lekki blog ;))
    Może obserwujemy ?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam posty typu insta mix :))
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń