5 listopada 2014

♡ Life | Dzień wolnego

Mam możliwość napisania do Was przed południem, ponieważ zostałam dziś w domu. Nie, na szczęście nie jestem znowu chora :P! Od początku tygodnia brakowało mi czasu na ogarnięcie wielu rzeczy, więc zrobiłam sobie dzień wolnego. Dodatkowo za godzinę idę w góry zrobić kilka zdjęć na szkolny konkurs. Mam więc teraz trochę czasu na doczytanie kolejnego Travelera, poprzedni numer pokazywałam w tym poście. Kiedyś chętniej przeglądałam czasopisma z modą, teraz ta tematyka bardziej mnie interesuje :) Wszystko się zmienia haha

* zegarek - rosewholesale

18 komentarzy:

  1. też zostałam dzisiaj w domu, ale ja niestety jestem chora :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokażesz potem zdjęcia na konkurs?? :)
    Super post.
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mam w nawyku przeglądanie gazet. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z utęsknieniem czekam na długi weekend, który już za niedługo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż zadziwia mnie moja frekwencja w szkole,ale we wrześniu opuściłam całkiem sporo lekcji :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cierpliwie czekam na weekend, który na szczęście jest coraz bliżej :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, pochodzę z okolic Żywca. Pozdrawiam imienniczkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny zegarek ;)
    Ciekawy blog
    zapraszam do mnie na nowego posta : maadamm.blogspot.com

    w odniesieniu do twojego ostatniego komentarza u mnie : Tak w pepco można kupić naprawdę mega fajne rzeczy i przed wszystkim nie drogie ;)
    pozdrawiam , obserwuję - liczę na rewanż .

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień wolnego ;) fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń